April, april, din dumma sill! haha :P

Hej bloggen och APRIL PÅ ER!! Visst vet ni att det är 1a april idag, det är då man drar ett skämt. Det som är synd är att jag inte har gjort det för att jag är sjuk och då har jag ju inte orkat träffat nån så då har jag inte blivit påträffad av nått aprilskämt av nån kompis(och inte föräldrer för dom var på jobbet o lillbroshan på skolan), som igentligen är bra. Eftersom min lillasyster oxå var/är sjuk så fick jag ta hand om henne. På morgonen så satte vi på en skiva med kesha(hon älskar keshas musik)och jag gjorde en stor frukot till oss båda. senare när min mamma o lillbrosha kom hem så sa min mamma att Markus(broshan)var intresserad att gå till bibloteket för att han hade sett en affisch som det stog att man kan komma till biblan i stan och spela willsports mellan 15:00 och 17:00. Min mamma var för trött så hon sa att jag kunde gå och spela med han där borta som jag då var tvungen till. Jag trodde det var ett aprilskämt för att en person kan ju skämta om vad som helst den 1a april, men det var det inte. Vi hade jättekul och spela upp till en timme. Det var ingen annan som kom fram och spela så vi kunde ju haft kunnat spela ända fram till 17:00, men det orkade vi inte.
När vi kom hem(som var för typ 1h och 40 min)så åt vi middag och sen dess har det inte vart nån mer!
Nu har jag inget mer att säga, men nått har jag vell sen, hihi
See ya later my beautys/Jossan! <3
Jag och Angelina äter frukost. klockan var typ 10:00!
Sarafina hade en liten morgonlur medans, aaww!! :*

Kommentarer
Postat av: Lina :D

ååh, gott allt det där ser ut och din katt är så söt!! <3 <3 <3

2011-04-01 @ 17:52:11
Postat av: Mina! <3

Haha, tur för dig att du inte blivit påträffad av nått aprilskämt för de har jag. Orkar inte förklara det! <3 ;)

2011-04-01 @ 17:53:26
Postat av: Klara

Söt lillasyster du har! ;)

2011-04-01 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0