Asgo dag har det varit!

Hej bloggisläsare! Hoppas ni har haft en so great day, för jag har haft det. Ja, skolan har ju varit bra, men va jag pratar om är vädret. Det har varit toppenväder idag. Soligt, varmt och man svettades med jacka på. Var runt 16-22+. Jag tittade på vädret och det kommer va ännu vamare imorrn, så jag tänkt KAAANSKE cykla till skolan imorrn.
Vi får se och imorrn är det sista dan innan påsklovet, JIPPIIII!! JUst det, efter påskolvet så är det ju typ 2 månader kvar till sommarlovet, AWSOME! Var ute på gården av glädje att det är snart sommmar och med bar outfiten(som ni hittar på inlägget före det här)och skor, förstås!
Jaja, blablabla, Ses mina solstrålar och passa på att dra ut till det lilla soljus som finns kvar(just nu alltså och om det nu finns där du bor just nu)!
/Jossan! <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0