Firandet! <3

Hej alla söta bloggläsare! Firandet av Min lillebror Markus skulle jag ju berätta om och jag fick bara en bild(eller ja, men mamma tog den)för att jag var på dåligt humör då pga mamma:( Men jaja, en är bättre än inget. Presenterna kommer jag visa imorrn på "morgon-inlägget". Här är bilden!
Just det, det blir inga mer inlägg för den här dagen/kvällen så då kan jag ju renare sagt bara säga-Godnatt och dröm sött.
See ya tomorrow morning/Jossan! <3
Grattis min lilla uppnosiga, söta broscha(Haha, ja han är ju inte precis uppnosig, men ibland och halva jag vart med på bilden. Ville inte va med, men det vart så)!

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, han ser faktiskt ut att va ganska uppnosig. Grattis Markus <3 <3

2011-04-21 @ 21:40:56
Postat av: Gloria

Mmmm, den tårtan ser god ut! Va är det på tårtan igentligen?

2011-04-21 @ 21:42:13
Postat av: Anonym

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html

2011-04-21 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0