Godmorgon!

Godmorron alla söta läsare! Sovit gott? Jag gick och la mig ca. 23:30 igår och klev upp 06:00. Va är det som händer med mig? Gåro lägger mig sent, men vaknar ändå tidigt. Jaja, just det, idag är det sista dagen innan skolan börjar igen. JIPPI....ne skojja bara. Det är ju trist, men världens dagar måste ju gå på. iallafall så det blir varmare och så vi kommer närmare sommarlovet. Det är iallafall en bra fördel, hehe!!
Idag är det också väldigt varmt ute, men inte precis lika varmt som igår. Det duger nog ändå för att sola.
Meen..vi ses sen. Ha en fortsatt trevlig morron/Jossan! <3
Sarafina hälsar godmorgon. ett ganska trött gomorgon, hehe(aaaww)!

Kommentarer
Postat av: Louisa

Aaaaw, söt katt du har! <3 <3

2011-04-25 @ 09:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0