Godmorgon+vaccin!

Morning morning friends! Sovit gott? Jag har sovit ganska bra, fast var döende på morgon. Det var 8 som jag klev upp. Det var för att 1. Jag kände nte för att sova nån mer även om jag var döende och 2. Jag och resten av familjen skulle ta vaccin. Vaccinet skulle vi ha för att den 15 maj ska vi till TURKIET. AAAA,  jag är så taggad även om det är nästan en månad kvar. Ska nån av er läsare åka utomlands det här året?
JUst nu så känns det som jag har träningvärk i vänstra armen(pga av sprutan), men det går nog över det är bara så jobbigt att arbeta med ticepsmusklerna i armen(som jag gör nu litegrann). Jaja, nu ska jag göra läxor o reda så vi ses sen babyes!
Lost, lost of love/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0