Godnatt+tips!

Godnatt alla sötisar! Hoppas dagen har varit bra, det har varit bra för mig och hoppas ni kommer att sova gott och drömma sött, men jaja, nu kommer 2 tips innan mina ögon slocknar, haha!
1. Slicka inte på läpparna. Att slicka på dina läppar och sen dra bort att dreggel som kom runt läpparna må kännas mjuka en stund, men det blir det inte igentligen. När den där mjuka känslan har försvunnit så blir dina läppar torrare så slicka aldrig runt dina läppar!
2. Ett vårdande läppbalsam, som te.x lypsyl, ger dina läppar den fukt och fett de behöver för att bli mjuka igen. Ha den alltid med dig, vart du än går för att applicer vid te.x: efter du har ätit eller är ute. För extra vård vid läppbalsam så ska du applicera det precis innan du går och lägger dig så vaknar du med mjuka läppar.
3. Gör en egen liten hemmakur. Använd olivolja, honung eller aloe som du applicerar på läpparna och sedan tar bort efter ca 3 min. Alla kurerna sägs vara toppen för att göra läpparna mjuka igen och återfukta sig!
Tyvär så hittade jag inga fler bar tips i min "bok"som jag har skrivit ner massor med tips som har med allt att göra!
Well, see ya tomorrow/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0