Lillsyrran var på kalas <3

Hej babes! Jag skulle ju göra ett till inlägg som jag lova och då tänkte jag berätta om att min lillasyster har varit på många kalas förra veckan och jag har bara tagit bild av det senaste kalastet. Det var i lördags då hon skulle på kalas till sin vän Maja. Jag fick sminka henne lite av mamma, tom lite mascara fick jag sätta på, men det var extremt lite och det gick bra sen var det bara färgglag ögonskugga(vit, stark gul och varm rosa)och lite brun puder på kinder, näsa och panna sen var det bara att sätta på nått fint, hår and you'er ready to go. Ok, nu kände det som att jag skrev nått tips om hur man kan se ut till kalas, haha, lol. JUST DET, har inte skrivit nått tips på länge nu, men jag lovar ett skriva det innan jag går till sängs!
See ya later/Jossan! <3
Min lilla sessa ska på kalas, yeeey(O_O-?)
Efter kalas, hehe!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Din lillasyster verkar gilla hello kitty ganska mycket, och rosa :) <3

2011-04-19 @ 22:11:22
Postat av: Monika

Söt din lillasyrra är.

2011-04-19 @ 22:12:09
Postat av: Angelika! :D

Söt lillasyster! <3

2011-04-20 @ 10:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0