Mysiskväll! :3

Hej min sötisar! Ska ha en riktig myskväll idag med fruuukt! Jag vet inte om jag har berättat här på bloggen att jag älskar frukt, frukt är 110% mer än godis och mitt livs föda! Ska se 2 filmer idag: rosa pantern som börjar 20:00 på tv4+ och sen familjen är värre som börjar 21:30 på 5an. Båda är komedier och jag rekommenderar att man ska se dom båda!
Ha en fortsatt trevlig kväll och så ses vi sen med ett godnatt och dagens tips!
See ya later/Jossan! <3
Har en bit mörk choklad till, yumm:)
En av mina favoritfrukter-mango, mmm(min favorit genom alla tider är vattenmelon)!

Kommentarer
Postat av: Felicia <3

mmm, älskar också mango! <3 <3

2011-04-02 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0