Natti natti+inge tips :(

Godnatt söta bloggisläsare! Nu ska jag hoppa ner i sängen om en stund, ska först bara tvätta ansiktet och borsta tänder. Imorrn fyller min lillebror år. YEEEY, GRATTIS I CA. 1, 5 TIMMES FÖRSKOTT. Han fyller 10 år jag säger allt att han har önskat sig mycket. Min mamma, Angelina o jag håller på med förberedelsen till hans firande, fast jag stack där ifrån till detta. Meeeen nii få ha det så bra, så ses vi imorrn och så måste jag ju tyvär påminnaom att det inte blir nått tips idag. Jag hittar inget bra, har inget bra o.s.v. Jag kommer med nått tips..nån gång, men det ska nog iallafall bli den här veckan, hehe.
Well, sleep well/Jossan! <3
Haha, gjorde den här för typ 1-2 år sen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fint halsband du gjorde! <3 <3 sov gott

2011-04-20 @ 22:56:00
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! :D

Pussar Snookie!

2011-04-21 @ 09:49:11
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0