Ska hänga med ett nytt spel! :D

Hej bloggläsare! Haft en bra dag? Jag har haft en bar dag och nu är det PÅSKLOV!! YEEEY, JIPPI! Det är så att enligt min skola så är det så att på vår skola så är inte den sista skoldagen innan påsklov imorrn(fredag), utan idag(torsdag). Jaja, just det, skulle berätta om att jag ska hänga med/spela ett spel som är ganska nytt. Kom ut i september 2010, så det är ju ingte ens 1 år gammalt. Det heter final fantasy xiii. Det finns över 12 andra spel/delar av det, men jag orkar inte hänga med alla delar så jag tar den senaste. Har titta på gamplay på utube och det verkar ganska roligt. Det är nog många som har hörtalas om spelet, men om det är nån som läser det här och spelar eller har spelat final fantasy xiii, säg om det verkligen är kul och spännande!
See ya later my beautys/Jossan! <3


Kommentarer
Postat av: Nanni

Jag spelar det där spelet! Det är så bra story o.s.v.

2011-04-14 @ 22:24:04
Postat av: Lillie(inte bloggarn)

Aaa, älskar det spelet. Det är asroligt, rekomenderar det till 110%

2011-04-20 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0