Vårdcentralen igår!

Hej alla bloggisläsare! Hur mår ni, förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men det är för att jag har varit sjuk och inte haft tid heller:(. Men jaja, det glömmer vi nu. Det har hänt en hel del under den tiden jag inte har bloggat så jag tänkte att jag tar upp en sak i varje inlägg så nästa kommer om typ i timme, kanske längre.
Ok, den förtsa saken-När jag kom till vårdcentralen så fick jag ju som vanligt vänta och sen så kom "läkaren". HON sa att det var ringorm, men när hennes kollega fick kolla på det så sa hon att ringorm brukar va rödare och det var då dom inte visste va det var. Det ända dom visst var att det var ett eksem som kunde botas om man använder...
Det skulle försvinna inom en vecka sa hon. Sen kan jag också berätta en kort sak att igår när jag skulle ta ett äpple(här hemma)så upptäckte jag när jag vände på det att det var en rand på den. Det var så cool och fail på samma gång. Här är en bild!
coolt/fail, va?
Ok, men ses sen då/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin!

Hahahah,fail äpple!

2011-04-08 @ 18:57:22
Postat av: Kristina

Så nice äpple alltså! lol, haha

2011-04-08 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0