Godmorgon!

Morning morning friends! Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte mått så bra dom senaste dagarna. Jag har haft ont i magen, huvudvärk och känt mig så svag(trodde först det hade med mens att göra, men nej), men nu känns det mkt bättre. Föresten så ska mina 2 bästisar sova över hos mig. En av dom är Louise som jag inte har sett på typ 2 månader(berättade om henne i ett tidigare inlägg, hon har vart i skåne), kommer mosa henne när hon kommer, haha. Jag kommer kanske med nått foto av "pyamaspartyt" imorgonbitti, inte så säkert för man glömmer ju så lätt bort.
Nu innan jag drar så tänkte jag också visa en snabbtitt på dagens outfit+facebook.
See ya later/Jossan! <3
Vart lite suddigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0