Astråkigt!! :(

Hej alla söta läsare! Det finns typ ingen bra film att se ikväll så jag tänkte skriva lite om vad jag tycker om några bloggare!
1. Isabelle strömberg: Hon är helt enklet en Tjej som jag inte tykcer är fjortis. Förr så kanske hon var det, men nu så är hon inte platinblond utan naturligt blond och hon har ändrat stil från fjortisstil(rosa typ)till..ja..min mamma stil(Vitt, grå och ljusbrun). Då menar jag stil på rummet och kläder, men jag vet inte om hon fortfarande om rosa. gör hon säkert!
2. Kissie: En hemsk männsika(om hon nu är en människa)som bara tänker på sin vikt hela tin. "Jag äter högst typ 150-500 kalorier/dag, "jag älskar bebismat", "ÅÅh, ska operera brösten, större eller mindre?". Guu, inget mer än en bitch som älskar att banta. Nått mer som jag tycker är dåligt av henne, är att hon hetsar hennes bloggare till att banta som är runt 12-15. Usch!! :(
3. Dessie: FJOOOORTISSS. Hon sminkar sig med typ 2-3 kg smink/dag. Det är det ända jag har att säga om henne!
4. Foki: Foki-Oförklartbart söt, älskar hennes stil på...ja..precis allt. Hon är nog sveriges(KAAANSKE världens)sötaste bloggare som finns! Love ya Foki! <3 <3
Vi ses imorrn/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0