Mitt hem!! <3

Hej igen bloggen! Jag kunde ha gjort en video, men orkade inte det(låter dessutom som en 5åring och jag som fyller 14 i år, hehe), men här är eallafall mitt hem.  Jag skippade toaletterna för det är ju inte precis det trevligaste att visa upp även om dom skulle va fina och tvättstugan/tvättrummet är inte nått intresant precis!
Myyyy rooome!! <3
Just love my bed, the pink and the blingbling! hehe
min lilla hörna jag sitter ganska ofta vid, hehe, men knappast lika ofta som en nörd! No way!
My brother's room! <3
Det jag ÄÄÄLSKAR i min lillebroshas rum är hans lavalampa. älskar såna!
vardagsrummet. Lillebroshan hamna med, hehe!!

Broshan spelar ps3, pain(som ni ser att det står på skärmen)!
köööökeet!!
örter, teér, lite allt möjligt!
kylskåp! Yummy things, i guess, hehe!(oops, upp o ned)
Mamma och lillasyrrans rum. dom delar för vi har ju inte all plats här i världen!
Lillsyrrans säng! sötast <3
Mamis säng! Den är den skönaste säng jag någonsin sovit i. Man somnar på 5 minuter istället för 1 timme!
Det som jag ÄÄÄLSKAR MEST med mitt hem är min lillasysters lekhörna. Rosa, rosa, guu, så söt att jag blir rörd<3
See ya later and hope u enjoed the guide/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0