Sleap good! <3

Good night! Nu ska jag gå och lägga mig. Trassel, just det ja. Den var asbra, den var bara lite barnslig i början, men efter typ 10 min började det bra/perfekta med filmen. Först var det roligt och då menar jag rolig, sen blev det typ mycket romantisk och lite drama. Slutet var bäst, då blev man nästan tårögd. Man ville bara släppa ut all sorgsenhet man hade i sig. Nu är jag så där dramatisk/gammalmodig. Det är ju bra på ett sätt, men samtidigt så tycker jag gammalmodighet är lite löjligt(iallafall det mesta). Jaja, nu håller jag bara på att mumla(LOL :P), men jag kan rekomendera att man ska se trassel i vilken ålder man än är i.
See ya tomorrow and good night/Jossan! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0