Besatt!!!

Hej alla söta läsare! Jag har varit borta ett bra tag nu, men jag har en orsak till det. Det är pga av att jag har blivit besatt av sims 3(drömjobb), igen. Förut så älskade jag att spela sims. Jag spela det från morgon-kväll, sen så fick jag nog på det och tyckte det börja bli tråkigt bara av att spela nån minut. Jag glömde bort det ett par månader, men nu är jag tillbaka i spelet och håller på som förut. Det är orsaken för hemsk dålig uppdatering!
Men nu ska jag spela sims, men jag lovar iallafall att jag kommer med minst 2 inlägg varje dag(kommer med ett inlägg senare idag också :))
Roligaste yrket på bilden är helt klart brandman. det var det yrket som gjorde att jag blev så besatt av
spelet igen, det är så spännande, haha ;)
See ya later/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag jobbar som spökjägare, det är awsome! Jag brukade jobba som brandman förut, men jag tyckte bara det var jobbigt :(

2011-07-20 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0