Cucumberdrink!

Hej alla söta läsare! Saknat mig? Internet hemma hos mig funkade inte så jag kunde inte blogga, men nu funkar det så det är ju tur. Iallafall, här kommer ett tips jag jättegärna vill dela med er alla. Det är en drink som är god på ett väldigt annorlunda sett, men också väldigt bra för hälsan :) Det är en gurkdrink, fast jag kallar den för cucumberdrink för jag tycker det låter bättre på engelska, hihi.
Det ända man behöver är gurka, vatten och isbitar. Och man gör så här: Fyll ett glas kallt vatten, skär upp några tunna grukringar och skär dom på mitten. Lägg dom halva gurkklyftorna i glaset. Efter det skär du upp ett par tjocka gurkringar och skär sedan dom på mitten. Dom ska du inte lägga i glaset, utan dom ska du pressa ut gurkjuice ur in till glaset. Pressa ut ca 5-10 droppar i glaset, 10 droppar ger bäst smakresultat. Lägg i ett par isbitar, dekorera drinken med en halv grukklyfta på glasets kant och ett sugrör om du vill, det är helt valfritt. Blanda runt lite i drinken och voála-den är klaaar! Hope u enjoy it!
Ha en fortsatt trevlig dag så ses vi imorrn. Det blir imorrn för att min mamma ska lämna in min dator för det verkar va nått fel med den. Den kommer tillbaka imorgon nån tid, inte riktigt säker. Will miss ya computer :(
See ya later/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0