Godmorgon!

Morning morning friends! Sovit gott? Jag har ej gjort det pga av min katt som väckte mig 3 morgonen och jag kunde bara inte somna om. Just 4 h sleep, wtf is that!
Nu funkar det att ladda upp bilder, jippi. Det betyder att jag kan ta upp bilderna från gårdagens senaste inlägg(köpte igår+idag).
Det jag köpte igår(som skulle ha varit idag, haha): Bommulstussar(köpte ett helt pack, men tog
bara en som dekoration typ. Använd, hihi)och aceton(nagellacksborttagningmedel).
i förgår(ingentligen igår):En vit eyeliner och en skuggbortse.
Föresten-Vart asiatisk frukost idag. Stekt ägg med stekt tomat, gräslök. Sedan
chili, svartpeppar(mycket oxå)och söt thaisås. Älskar starka kryddor, spices forever <3
See ya later and have a great morning/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mmm, den där asiatiska frukosten ser supergod ut. Kan du ge receptet på den?

2011-07-02 @ 10:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0