Godnatt!

Nu ska jag sova och jag orkar inte skriva så mkt. Det blir bara att säga dröm sött ocg sov gott.
P.s: det är nått dampigt med...ja....typ blogg.se eller så är det min bloggprofil. ibland går det inte att för över bilder till blogginlägget. står istället på en ruta typ 500 nånting error(kanske har hänt nån av er förut). Jag får vänt en halvtimme istället och sen kanske det går. sen är det också så att när jag har gjort klart ett unlägg och ska publicera det så kommer det inte över till bloggen. visst, men får ju ha tålamod och vänta ialllafall i hösgt 30 min, men sen får man ju nog och publicerar den om och om igen, men det funkar ju för helvete inte. Fuck this shiiit(förlåt för svärande, men blir så pisst off. ok, lite fjantigt av mig att be om förlåtelse att jag svär på bloggen, men det är vell bra att inte skriva dom alls eller bar be om ursäkt för dom. easy!)!!!
Jag vet inte om det här blogginlägget har kommit in, men det kommer vell in när jag ligger och sover och nån bloggläsare läser det då. JuppJupp, hope so!!
Goodnight/Jossan! <3
P.s 2: ok, nu skrev jag ändå ganske mkt, haha!! lol ;)
yes, nu äntligen funka det med bilden. Många av er bloggläsare kanske har hört den här
låten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0