Morrooon!

Gormorgon allihopa! Idag är det söndag, sista dagen för den här veckan, aaa. Haha, ok, överreagera på att det är en ny vecka imorrn. Idag har jag ganska mkt att göra, eller ja, få saker att göra, men dom tar alla långt tid. Först och främst storstäda mitt rum, sedan måste jag tvätta mitt hår som tar 30-40 min. Sist men inte minst så har jag lova att va med min lillasyster ett tag idag på eftermiddagen. Nått jag har lovat mig varje söndag är att jag inte ska använda datorn på söndagar. Jag gör ju det just nu, men jag använder den bara i en kvart för att kolla saker som har hänt och så, tex uppdatera bloggen(som kan va ganska viktigt). så bara så ni vet så blir det bara 1 och kanske 2 blogginlägg på söndagar.
Jaja, nu måste jag börja med allt arbete.
See ya maaaybeee later/Jossan! <3
P.s: Det var en som hade en kommentar om receptet på den här frukosten
som jag åt igår. Inte för att min/våran(min och rutas, men vart är ruta igentligen?)
är nån matblogg, men det skadar vell inte att ge receptet. jag kanske kommer
med det idag. Inte idag, jaha, då blir det imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0