Myskväll!

Hej alla underbara bloggisläsare! Hoppas ni haft det bra idag. Ikväll så ska jag ha myskväll, själv. Jag har umgåtts med kompisar och familjen så mycket dom senaste dagarna så nu tänkte jag ha en myskväll för mig själv. Det bilr Schooldays games och popcorn denna myskväll. Ni kanske undrar vad Schooldays games är? Det är en animeserie(som vanligt)som ääägeeer. Det handlar om en kille(kom ej ihåg namnet)och på skolan han går så har det börjat en ny tjej(vet ej namnet heller)som han blir kär i vid första ögonkastet. Han ber sin tjetkompis(vet ej namnet heller, suger på att komma ihåg japanska namn)att göra privatlektioner om hur man ska behandla en tjet när man vill blir ihop, men dom lektionerna tar....killen, seriösa. Han blir tillsammans med den där tjejen, men i hemlighet så är han även tillsammans med sin tjejkompis-vem ska han välja?
See ya later and have a great evening/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Min favoserie, hihi <3

2011-07-17 @ 09:21:26
Postat av: Alexandra

Hej, allt bra? :)

2011-07-20 @ 10:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0