Nått jag vill rekommendera

Hej alla läsare! Hoppas ni har det bra. Jag ska snart gå och lägga mig för det börjar ju bli ganska sent och...just det, nu är det exakt 1 månad kvar tills skolan börjar. OH NO!!! :(
Det jag ville rekommendera om är en mousse som inte är som en vanlig mousse som man stylar till håret med och så, utan en balsammousse. Det är Nivea Volume sensation balsam. Jag tycker alla niveas hårprodukter är superbra så jag rekommenderar inte bara balsamet, utan även mycket annat(te.x Nivea volume sensation styling spray). Nivea gör även smink, men jag har aldrig testat deras sminkprodukter. Hmm...borde göra det nån gång.
Fördelar med balsamet:
-Lätt att skölja ur(används som ett vanligt balsam)
-Gör håret mjuk och lättkammat
-Ger volym till tungt, platt hår
-Vårdar fint, slitet hår
Nackdelar:
För mig, finns det inga!! haha
Ok, men mer har jag inte att komma med, så vi ses imorrn!
Sov sött, vakna blött, hehe/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Den måste jag testa nån gång!! :)

2011-07-23 @ 00:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0