Tack mamma! <3

Hej allihopa! Haft en bra dag? Jag har haft en toppendag, men vänta, den är inte över än(mooohahahaaaa).
Idag så har jag inte gjort så mycket än att varit ute och plocka blåbär med min lillebror och lillsyrra. Blev tvingad av mamma, men jag trodde att det skulle tråkigt, men det blev ganska kul och bäst av allt-inte stycken av en enda mygga(vi var i en skog). JIPPI!! Om en stund så ska vi göra en blåbärspaj av blåbären vi plocka.
En sak till innan jag drar. Idag så fick jag av min mamma några småsaker som hon hade köpt på H&M. Det var lite smink som det var rea på. Hon tänkte att hon kunde ta chansen att köpa dom nu när det var rea.
Hon köpte en rosa rouge(Loréal paris), väldigt praktisk också eftersom den inkludera en spegel och en borste. Sen var det också två Foundations(båda från loréal paris), jag har haft båda förut. Sist, men inte minst fick jag ett läppglans(loréal paris)som är min favoläppglansfärg. Ni kanske märker att jag verkligen tycker om loréal paris och det är faktisk min favorit när det gäller smink, fast när det gäller mascaror så är det maybelline.
See ya later/Jossan! <3
P.s: Fick förstås också min kära dator tillbaks! :D

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej! Kan du inte du berätta om vilka smink- och skönhetsprodukter, osv, du använder??

2011-07-30 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0