Dålig uppdatering, vet :(

Hej allihopa! Saknat er så och förlåt för dålig uppdatering, men det är så att jag har varit deprimerad dom senaste dagarna. Det är pga av en film, the sky crawlers, animefilm. Ok, det kankse låter dumt att jag har börjat gråta av nån animefilm, men den var precis som en "vuxenfilm" om ni förstår vad jag menar, hihi! Den är baserad på en roman av nån japan(vet ej namnet). Filmen handlar om en annan värld i verkligheten, i andra värdskriget. Den spelar sig mest ut på att man ska känna känslan av ett världskrig krig, att det står i tidningen, kommer upp på nyheterna. Man kan nästan säga att man ska få känlsan att det är 3 världskriget. Så stog det oxå på dvd:n-every day could be your lats, live life like there's no tomorrow. Det kan ju va sant ändå, hehe!
Men den var så sorgsen och jag grät mig till döds i slutet, sluta sorgsett, no happy end :(
är ett måste se när det gäller den filmen.
Ses sen, berättar lite om vad som har hänt/Jossan! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

den filmen verkar interresant, måste se den. Vart får man tag på den?

2011-06-25 @ 11:59:16
Postat av: Therese Granstedt

Goddag! vad spännande dina poster verkar. lär verkligen att läsa dina poster igen. :p Hoppas du har en bra vardag :p

2011-06-28 @ 23:57:11
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0