Godmorgon!

Morning morning friends! Jag vakna för typ en kvart sen, ganska sent, huh? Var länge sen jag sov så här länge, men ändå inte så konstigt, jag gick ju och la mig vid 4-tiden igår/idag.
Jag hade ju lovat att visa mina kläder jag har köpt i veckan. well, here they are!
Alla kläder är köpta på JC! JC forever <3
denna klänning är min favorit för att den liknar exakt som en drink som heter sunrise.
Min mamma sa att den gjorde sen kolla jag på google bilder efter den drinken och när
jag såg den så blev jag typ kär i den.
Lik, eller hur? Föresten, det har varit jättedåligt väder dom senaste dagarna här i umeå. regn, spöregn och moln, tom på midsommar var det dåligt väder :( Det var på midsommardagen jag tänkte ha på min "sunrise-klänning", men det började regna och resten av dagen var sedan moling och dyster. Ååååh, jag inte ha nått mer än blå himmel och solen.
WellWell, see ya later and sorry for bad updating/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hehe, den där klänningen liknar verkligen den där drinken. Lol! ;P

2011-06-28 @ 10:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0