Ska ta en bloggpaus! :(

Hej alla gulliga bloggläsare! Nu hade jag tänkt att ta en paus från bloggandet för att jag har ju sagt att när sommarlovet har börjat så ska jag ta en paus från bloggen och bara njuta riktigt extra av sommarlovet fram till nästa vecka. Så nu har jag inte så mycket att säga än att vi ses nästa vecka och nu när jag ändå gör ett sista inlägg för veckan så kan jag göra en-Frågestuuund!!! Jag svarar på frågorna mån eller tisdag, så ni har mycket tid på er. Just nu är det dåligt väder här uppe i umeå, men det blir nog bättre så jag inte bara behöver njuta extra av den långa ledigheten, utan även av att sitta i solen dag in och dag ut, hehe! See ya on monday or thuesday/Jossan! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0