Svar på frågor+om cirkus!

Hej! Haft en bra dag? För flesta skolor så var det här den sista dagen för denna termin, men min slutar inte förnst på tisdag :( jaja, dom 2 sista dagarna ska vi ha jättekul!
Nu tänkte jag fråga på några frågor, men det var inte så många. Vart mest om mig och min kondis, hehe!
1. Calorina: Gillar/älskar du att träna?
Svar: Jag älskar att träna, Båda för att det är kul och för att jag håller mig i form. Min bästa sport är att springa och badminton!
2. <3@#><;): Kommer du nån gång göra en diet/fitnessblogg? kram<3
svar: No way!! Jag är inte nån slags dietist, jag äter bara hälsosamt och sunt och tränar. Skulle dessutom känna mig dum att starta en fitnessblogg nu eller om bara typ 2-3 år.
3. Gillar du manga?
Svar: Nja, asså inte typ älska, men gillar gör jag. Inte nån sån där manganörd som har typ kläder där det står "i love manga"på dom. haha
4. Just det, glömde att skriva en sak på den förra frågan, hehe. Ser du några mangaserier.
I så fall, vilka?
Svar: Jupp, jag ser ett par. Jag ser Clannad after story, highschool of the dead, highschool of the dead, when they cry och lite love hina. Kan berätta en sanbbis om dom och bilder förstås.
Clannad after story. Handlar om en student som heter tomya(kille)och en student som heter nagisa(tjej). dom försöker skaffa en familj som dom då skaffar, men det går lite snett. Men det som serien handlar mest om är hur kärleken i en familj är...hur viktig det är att ha en familj. En sorgsen serie, får ens hjärta att brista ibland!
Highschool of the dead. Den har jag berättat om förut, men kan göra det igen. Det hanlar om en studentkille som heter takashi och han upptcäker en dag på skolan att det är en man vid ingången till skolan. Någraa lärare går fram för att kolla vad han vill, men då biter mannen en av lärarna i armen. Läraren ramlar ner på marken och skriker. Ett par sekunder senare-alla lärare äter varandra. Efter en stund så har takashi och hans vän rei och hisashi att det är ett virus...viruset som förvandlar en människa till dom vandrande döda-zombies. Takashi, rei, hisashi och några till försöker utrota zombiserna och sen...ja, så är det. Halvskräck/rysare, ecchi. Mycket bra, men rekomenderas inte till dom under 12 och känsliga. en del 2 måste komma. ses <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, Clannad after story, den serien har jag sett. Den så sorgsen :( kram:)

2011-06-11 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0