Hemma idag! :(

Hej bloggen! Har varit hemma idag pga feber o lite huvudvärk, men för de så har jag ändå gjort en hel del(och jag var ju ensam hemma, mmooohahahaaa). Jag hade ett litet hemmaspa som jag tyvär inte hr några bilder på:(, men jag har ett par bilder va jag åt till lunch och även vad min mamma kom hem med till mig idag! Var ett tag sen jag köpte nått eller hon köpte nått till mig, men jaa, här är lunchen o grejerna!
Vart nudlar med japanska soja och lite svartpeppar. Älskar sån sorts mat, yummy!
Nu..saker från mami!! <3
ett par snygga sandaler-skohuset!
Ett par sneakers med kilklack-Kungspassagen 59!
Och Sen en tröja-Gina tricot!
See ya later bbf's(i guess, haha)/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Assnygg tröja! Vill oxå ha en sån! ;)

2011-03-31 @ 16:28:12
Postat av: Jessica

Älskar dom där klackskorna! <3 <3 <3

2011-03-31 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0