Jobbig måndag!! :(

Hej bloggen! Nu är det skola(igen)och det har jag ju knappast längtat till, men jaja, det bra är iallafall att det är en dag närmare sommlovet, yey(lol).
Idag har jag varit hos tandläkaren och jag är inte "rädd" för tandläkare över huvutaget. Det var inte så mycket, bara en helt vanlig kvinnlig tandläkare om tog röntgenbilder och så tog hon bort nån tandsten imellan mina framtänder. Hon sa att jag skulle använda tandtråd(som jag vet hur man använder, men gör verkligen inte så ofta)och så fick jag en ny tid då hon ska fylla ett par gropar i ett par nykommande tänder längst bak i munnen. Jaja, föresten ,jag har inte berättat för er läsare, kanske inte är så viktigt, men bara så ni vet så har jag ...eee...ja, det har inget namn, tror jag, men jag har liksom inte tänder som andra. Visst, det finns ju förstås andra människor som har tänder som jag, men inte såna här vanliga. Mina tänder är gulare, sämre emalj än flesta andra personer. Jag har aldrig fått hål(hittills), men jag har fått/har gropar som man bara fyller med nån slags fyllning som en smakblandning av mild mint och banan. Min emalj har blivit bättre än förut för då var dom asgula och hemsk ilning. Nu så är dom mycket mer åt det vitare hållet och har inte så mycket ilningar längre.
Nu har jag inte så mycket mer att säga så vi ses vell kanske sen!
See ya later honeys/Jossan! <3
Ser ni på min vänstra framtand att det har gått av en liten tandbit. Det är pågrund av att
mina tänder inte tål/klarar av starka och mintrika tandkrämer som te.x colgate cool mint.
Min mamma sa det typ 2 veckor efter att jag hade börjat använda en sån där mintrik tandkräm
, så då var det ju inte så konstigt att jag tappade den där lilla biten av tanden!

Kommentarer
Postat av: ..........

Fula tänder. Din blogg är så dålig!

2011-03-22 @ 16:54:37
URL: http://jrmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0