Rensa garderoben=bra, men jobbigt! :(

Hej bloggen! Hoppas ni har haft en bra skoldag, jag har haft en ganska bra dag. Det som var dåligt är att det här med att vi(alla elever på skolan)skulle ha kill-och tjejdag på skolan idag hade jag missförsrtått! Det skulle inte va den här onsdagen, utan nästa, *pust*. Jaja, just nu så håller jag på att städa/rensa garderoben som är full med kläder. Det fanns bara två klädesplack som inte passade mig...längre som då slängdes. Ungefär vid 16:50 ska jag dra mot blissen. Ok, alla vet ju inte precis va bliss är, men jag har prata om det förut. Jag går i en danskurs som heter blissdance. Det är en asrolig dans som jag rekommenderar att man ska gå i. Det finns 2 olika bliss. asså, det är sammma stil, men olika åldrar. den första är från 9-11 och den andra(som jag är med i)är från 12-14. Om det är nån som läser det här o bor i umeå(som är högts 14 o minst 9)finns denna dans på träna som ligger på Teg eller gå in på www.blissdance.se.
Men nu måste jag fortsätta städa.
See ya later/Jossan! <3
det är inte allt, ooo, haha, lol :P
Hittade ett gammalt brev från min...eee...tror det hette brevkompis som kommer
från USA. Hon skrev alltid väldigt snälla saker(förstås)!

Kommentarer
Postat av: .............

Fula kläder. Du är också ful!

2011-03-23 @ 20:08:54
URL: http://jrmode.blogg.se/
Postat av: .............

Nu säger jag det här rakt ut. Du är ful, du har en ful blogg och sluta skryt hela tiden!

2011-03-23 @ 22:03:01
URL: http://jrmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0