Ska snart dra! ;)

Hej och gomorron bloggen! Hoppas ni har sovit gott, jag har iallafall det. Igår kväll såg jag på låt den rätte komma in. Den var lite dryg, men ändå ganska bra.
Om ungefär en timme ska jag o hela familjen åka till holmsunds baddet(vi åker ganska ofta dit, drygt). Just det, jag skulle ju berätta lite om den här serien Highschool of the dead. Det är en mangaserie(skräck, komedi)som handlar om en kille som heter Takashi Komuron(Japan, haha). Han står ute på en "balkong" på gymnasiet och det är sista dagen innan sommarlovet. När han stog där ute på "balkongen" såg han en man som stog och bankade på den stora grinden(ingången till gymnasiet). 3 lärare gik fram för att säga till mannen att sluta och en av lärarna gick fram och grep tag i honom. Mannen BET läraren.  Läraren börja skricka, men sen klev han upp och bet dom 2 andra lärarna. Takashi och hans bästa vän Rei och ett par andra studenter försöker stoppa alla återupplivade människor i stan(som jag inte vet vad den heter) som Takashi senare upptäcker att det är Zombier. Serien finns inte på nån kanal(iallafall inte här i sverige), men man kan titta på dom på Youtube. Skriv bara highschool og the dead episode 1 eng sub. Det är inte hela avsnitt på videorna, utan det är 3 delar i ett avsnitt. Du får själv hitta alla dom, men när du har kommit fram till kapitel 9 så ska du gå in på WatchAnimeTV.net. Där kan du se 9 o 10 sen kan du gå tillbaka till Youtube.
Guu, nu har jag snackat/skrivit mycket. Räcker nog nu, hehe.
See ya later/Jossan! <3
Ett avslag av...

Kommentarer
Postat av: Bella!!!

ååh, har sett den. Den är typ so good!! <3

2011-03-13 @ 10:00:35
URL: http://jrmode.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag tycker inte om Zombier! hata sånt, men eftersom det är anime så kan det ju inte va lika läskig!

2011-03-13 @ 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0