Soft dag!

Hej bloggen! Hoppas ni har haft en bra dag, jag har iallafall haft det. Jag har tagit hand om min lillasyrra(som då inte va så kul, men brukar va). Hon var inte så rar och snäll som hon brukar va när jag tar hand om henne. Hon låg på golvet och skrek och jag förökte med allting, tom att måla naglar som hon då typ älskar att göra, men det funka inte. Iallafall, efter min lillasyster så åkte jag ner på stan för att va med ruta. Vi hängde runt och gick på den ganska nyöppnade affären...ja, vet inte va den heter riktigt, men man brukar iallafall köpa mobiler och datorer och sånt där. När vi var på den affären fick jag för första gången hålla i en iPad, inte så mäktigt eller cool, men ändå. Skulle så gärna vela ha en ipad för jag tycker dom är så grymma och praktiska.
efter jag hade varit med ruta åkte jag hem och 21:30 ska jag se på tropic thunder som är på 5:an. Asbra film som jag rekommenderar att men ser.
Jaja, ses sen kanske/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: .......

Det här är den dåligaste bloggen jag nånsin gar sett. Dålig blogg!

2011-03-20 @ 20:14:24
URL: http://jrmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0