Spruta! :(

Hej bloggen! Nu är det änligen sportlov och imorrn ska jag sova över hos min kompis mercy igen(min kompis louise och några till ska också komma). Vi ska se The grudge och nästa gång blir det the grudge 3. Iallafall, idag fick jag spruta mot påssjuka, röda hunden och mässing som är bra, men det gör ont i min ticesps-muskel och på pappret jag fick om det stog det att inom 2 veckor kommer jag få feber och hudutslag eller ledvärk och svullnader(svullnad är precis som påssjuka och hoppas jag får feber o hudutslag istället för att ser ut att ha ett ballongansikte och ledvärk). Besvären är ett tecken på att kroppen har tagit hand om vaccinet. Fick skjus hem av min lärare idag som var väldigt snällt av HENNE! Har inte så mycket mer att säga än att ha ett asbra sportlov och fortsatt trevlig dag!
See ya later beautys/Jossan! <3
Blev lite fel i hörnet när jag skulle sätta in sprutan, men ho da hell care! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0