The answers!!

Hej! Nu är det svar på tal-stund! Jag tog bort inlägget där man fråga INNAN jag gjorde det här inlägget som var dumt för då kunde jag ju inte kopiera kommentarerna. Dumma mig, jaja, jag kom iallafall ihåg 3
Fråga...
1. Är du ihop med nån?
Svar: Nope, inte just nu, hehe!
2. Röker, snusar eller dricker du?
svar: Ne verkligen inte. Jag tycker det är helt onödigt och cigg och snus "smakar" säkert skit. Det här med att jag dricker alkohol, visst har man gjort det(herregud, vem har inte gjort det), men aldrig supit ner mig och så. Det är helt eneklt så att jag dricker inte alkohol, jag röker inte, snusar inte och jag kommer aldrig göra det. Punkt slut!!
3. Va har du för kamera som du tar bilder med och lägger på din blogg o så. dom blir så bra.
Svar: Den kamera som jag har är ingen kamera, utan än mobil. Visst den har ju en kamera, men det är inte än kamera helt o hållet. Det är en sony ericsson Vivaz. Rekommenderar att man skaffar en sån.
Jag har den som ligger ner(alltså en lilla, ooo)

Kommentarer
Postat av: Klara

Nice mobil och bra att du inte röker o snusar!! <3 Pussokram!

2011-03-28 @ 20:48:36
Postat av: Tilda

Hej! När ska du göra en till sån där "frågestunds-inlägg" för jag glömde att ge dig en fråga och då jag tänkte göra det så var inlägget redan borta.

2011-03-28 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0