Förlåt för dålig uppdatering! :(

Hej allihopa! Nu var det jättelänge sen, så då har jag så mycket att berätta, men jag vet inte om jag orkar säga allt, men det mesta iallafall. Det har varit så dåligt uppdatering för att jag har inte vart på nått bra "blogghumör". Men nu7 glömmer vi det och bara hoppar framåt. Jo, i detta inlägg ska jag berätta om 2 saker.
Den första är att jag har fått ett par klädesplagg av mamma, som då är sommarplagg. Det är ju snart sommar och jag o min familj ska ju snart till Turkiet. Andra saken är TIIIPS. Nu har et ju inte varit tips på jättelänge, så här kommer ett. Måste bara påminna om att detta tips är mycket mer annorlunda än dom andra.
Detta kommer andla om hur man....gör en fettförbränningsdryck(ska förklara på nästa inlägg om vrf det handlar om fettfröbränning)!
Du behöver:
-Varmt vatten
-lime eller citron
-honug
Gör så här:
-Häll i varmt vatten i en tekopp eller nått annat
-"kläm" i 8-10 droppar lime el. citron
-Häll i 2 tsk med honung
-Blanda ordentlig o drick.
Denna dryck ska du drick en halvtimme innan frukots varje dag. Och detta bränner då på fett.
Här är kläderna. Det finns mer, men dom är i tvätten så dom kommer jag visa när dom kommer ut ur tvätten.
Linnet från JC och shorts från BikBok.
See ya later/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nice shorts och det ska bli spännande att få veta om vrf du tog upp fettfröbrännings-tips. Är du bantare som kissie eller??? :( Hoppas inte!!

2011-05-03 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0