Har fått en väckarklocka!

Hej allihopa! Hoppas ni bloggläsare har haft en bra dag och ni sjuka...hoppas att ni har blivit bättre, om inte...kry på er. Kom hem från skolan för ca. halvtimme sen och sluta 14:40.
När jag kom hem iallafall så satt lillebroshan och mamma med en väckarklocka. När mamma såg mig så gick hon fram med en väckarklocka. Hon har sagt att hon ska köpa en i typ 3 månader nu, haha! Nu slipper man ha på mobilen och ha den i närheten så man inte får den har strålningen från dom. Not good for your health :( jaja, blev iallafall nöjd med den. hat inte så mycket mer att säga än att jag ska göra läxor om typ en halvtimme så jag ska dra nu jag får fortfarande inte låna mammas kamera. Hon är fortfarande sur över bråket, pust!
See ya later/Jossan! <3
Tänkte sätta upp 2 bilder på vad jag åt till middag igår, men glömde dom.
Här är dom nu iallafall: Råris med sallad och en fillé, yummy!
Väckarklockan från mamma. Thank you mami! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Hanna! ;)

Mmm, den där maten ser så otroligt god ut, yum yum! Puss <3

2011-05-25 @ 16:11:53
Postat av: Klara

Det är bra att du inte får sån där strålnin från din mobil, men en väckarklocka är ju ganska irriterad. Asså då menar jag med dess tickande ljud och det fruktansvärda oljudet från den när alarmet sätter igång, haha :) kramisss

2011-05-25 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0