No story about Turkey :(

Hej! Hoppas ni har haft det bra idag. Tänkte inte på att säga det på det förra inlägget för att jag var för ivrig, haha.
Jaja, men det blir så att jag inte kommer berätta om turkiet för att mamma och jag har bråkat. Eftersom jag inte fick ta med mig min mobil för att ta bilder med så blev det mammas kamera. Nu får jag inte låna den och ladda upp bilder till datorn :( Jaha, men det får vell bli imorrn. Hon mår vell bättre imorrn.
Men nu ska jag se på Simpsons och famaliy guy, NA AVSNITT! Det är på tv6(som alla vet). Sen ska jag se på House som slutar 22:00 och då är det sängs pga skolan.
Well, that means goodnight, sweet dreams/Jossan! <3
Oooo, hihi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0