Nu drar vi!! Yeeey

Hej allaihopa! Nu ska jag och familjen dra till flygplatsen, så jag hinner inte säga så mycket än-Hoppas ni kommer ha en superbra vecka. Va snälla och artiga mot vänner och familj och säg till att göra allt arbete(tex läxor, städa rum), haha, hehe, hihi.
"vi ska sticka nu" hörde jag min mamma just ropa. Det betyder att det är dags att stänga ner bloggandet för den här veckan. Såå...vi ses vell nästa vecka.
Bye and take care of you and be nice/Jossan! <3
Tog en gammal bild. Har inte tid att ladda upp en bild på mig själv idag.
Söt jag var ändå, hehe! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Söt du var ändå på den där bilden, hehe. Trevlig resa! <3 puss o kram

2011-05-15 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0