Ska dra på h&m nu

Hej allihopa! Nu ska jag och min mamma dra på h&m för att köpa en ny bikini. Igentligen hade mamma köpt en annan asasnygg bikini på BikBok som jag hade tänkt att visa, men det fick jag aldrig chans till för att den färga av sig och det gör den ju den första gången man tvättar den. Men mamma tvätta den igen för att va säker på att färgen var borta, men nej, det var kvar hur mkt som helst, sen tvätta hon den igen men nej, det var kvar. Till slut sa mamma"dom säljer ju bara massa skit på bikbok. Ska aldrig handla där igen". Guu, allt kan vell inte va skit.
Min styvpappa åkte idag till bikbok för att försöka lämna tillbaka den, även om den har tvättats flera gånger.
Jaja, nu får jag bara hoppas på att den bikini jag kommer få på h&m inte är lika värdelös som den andra.
See ya later/Jossan! <3
Men kolla! Hittade precis samma bikini på google bilder. Kom nu ihåg, lita aldrig på denna, och kanske dom andra liknande, bikinin :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0