Ska till skolan snart! <3

Hej mina pigga bloggläsare, tror jag, haha! Min väckarklocka jag har är jättebra. Den har inte nått jättehögt ljud när alarmet på den sätter igång, som gör att det blir svårare för mig att kliva upp, lol. Hinner inte säga så mycket mer än att nu har jag och mamma blivit sams igem. Jippi, får låna kameran. Kommer med bilder från turkiet efter skolan.
See ya after school/Jossan! <3 
Visare en liten snabbis va min outfit idag. Vill verkligen inte visa min facelook idag, eller kaaaanskeee!!
7
Den här väskan har jag aldrig visat. Det är en väska från Louis vuitton, ett svenks jättepopulärt märke
, det är en kopia av den från turkiet och den kostar typ 500 i kr. Normalt så kostar en typ 1000-7000kr, Woooaow!!

Kommentarer
Postat av: Leia

Såna där väskor är skitsnygga, men så himla dyra. Jag tycker inte den där väskan är värd så mycket som typ 5000 eller 7000 spen.

2011-05-27 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0