Snart blir det Turkiet!

Hej all bloggläsare! Sorry för dålig uppdatering, men har inte haft tid pga mycket läxor nu när jag har varit sjuk. Jaja, just det, nästnästa vecka på måndag så ska jag och min familj dra med våra packade resväskor och åka till turkiet. Jag längtar sååå. Under den tiden som jag är borta i turkiet så kommer det inte va nått bloggande, men när jag kommer tillbaka, DÅ JÄVLAR, massa blider, varje dag(typ)och inlägg typ varranan timme, lol. Ok, nu kanske jag överderv, men mycket blir det iallafall. Hoppas ni alla har haft det bra och för er som är sjuk...kry på er! <3
Have a wonderfull evning guys/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit i Turkiet! <3

2011-05-07 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0