Varit hos frissan

Hej alla kära läsare! Jag hade ju glömt att berätta för er att jag skulle till frissan idag, men här är historian! haha:P
Innan jag gick till frissan så gick jag och köpte ett par örhängen på Ur&Penn och sedan vart det frissan. Frisören började 15.30 och vart klar 18.30, så ja...långt tid tog det, hehe. Nått som jag inte blev nöjd blev var att jag inte fick klippa till den längd jag ville pga mamma. Hon sa innan att jag kunde få göra det, men så när vi kommer in så ba"nej, du får inte, jag bestämmer längden. Nästa gång". Det har varit många "nästa gång" nu, typ 3-4 ggr. Dessutom så gjorde frisören så att mina guldslingor blev synligare(alltså slingade håret), men dom vart inte så mycket synligare som jag hade trott. Det som vart bra är att det blev en jättefin form på håret, det blev mjukt som sammet och jag fick åtminstone klippa det 10 cm. Just det, min lillasyster tog också hål i öronen idag. Hon var så modig så, inte ett ända ljud från henne, hon ryckte bara till lite. Hon är ju bara 5, waow girl, hehe.
Men oj, vad jag snackar/skriver på här, Nu räcket det nog.
Well, see ya later mates
Örhägena jag köpte
'
Angelina :D
Min hårklippning!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Vad ful du blev. -_-

2011-10-04 @ 20:39:21
URL: http://jrmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0