Jag lagar middagen idag!!

Hej alla läsare! Mitt bloggande har varit lite smådåligt, men det är nog mest pga skolan. Alltid när skolan börjar så blir det lungt, det ända man har att berätta om är typ vilka läxor man har, prov, hur skolan har varit och typ kompisar. Fast om man går i en skola med många "gangstars", så skulle man ha ganska mycket att berätta om varje dag haha. Iallafall, Idag när jag kommer hem så ska jag göra dagens middag som jag vanligtvis aldrig gör. Igår så skrev jag om att jag blev inspererad av en maträtt som jag och några kompisar gjorde på hk:n igår. Jag ringde mamma igår om jag fick göra middagen idag och hon blev väldigt intreserad då hon fick höra det.
Jag hade tänkt att det skulle blir morotssås med pasta. Det är en maträtt som smakar gudomligt och som tur så behöver inte vegitarianer och inte ens veganer oroa sig för nått om innehållet. Jag tänkte att jag kunde ge er läsare recptet lite senare idag. Den är en både lätt och billig maträtt som jag rekommenderar alla att göra.
Ha en fortsatt trevlig dag och vi ses senare/Jossan! <3

Yummy, yummy, yummy ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, de där se så gott ut. :)

2011-09-15 @ 13:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0