Läxor och tuff vecka!

Hej allihopa! Hoppas ni alla mår bra. för er som är sjuka...kyr på er. Den här veckan kommer bli superdupertuff, för att vi har typ 3 porv den här veckan. Imorrn har vi biologiprov, som jag förstås ska träna på lite om enb stund och sen så har vi hemkunskapsprov på onsdag och sedan franskaprov på fredag. Sen så måste jag göra klart en uppgift på geometrin som då ska va klar imorrn. Och så är det lite andra grejor jag måste göra, men jag orkar inte skriva upp resten och dessutom så har ni ju inte driekt nått med mina läor att göra, hehe :( Men nu måste jag bröja med biologin och sedan geometrin. Buuhu :(
Aja! See ya later

Kommentarer
Postat av: Vendela

Du är så töntig.. Du kan inte ens klara ett prov.

-_-

2011-09-26 @ 20:45:12
URL: http://jrmode.blogg.se/
Postat av: HA

palla ta bort min kommentar ...

2011-09-26 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0