Sluta med dom elaka kommentarerna!!!

Hej allihopa! Är tillbaka från skola nu. Var en kort dag idag, vi slutade 11.30, så det var ju skitsoft :)
Men nu tänkte jag inte prata om skolan, utan om nått helt annat. Det är alla elaka kommentarerna som jag får av denna Vendela! Tror du att du kan göra så att jag får mig på andra tankar, tex att lägga ner min och rutas blogg. Första kommentaren jag fick av dig gjorde att jag fick den tanken, men jag slog den ur mitt huvud och tänkte att jag inte kan ge upp på bara några kommentarer. Så håll på du livet ut, för jag kommer aldrig stänga denna blogg(inte förnst jag har dött iallafall, hehe :P). Och dessutom, varför har du min och rutas bloggadress på dina kommentarer? Det är bara töntigt att hålla på att skriva en massa elaka kommentarer. Vad har jag gjort som gör att förkänar dom här kommentarerna? Sluta lägg en massa jävla tid på mig, okej?!
See ya later

Kommentarer
Postat av: Vendela

Tror du att jag är rädd för dig? Stäng bloggen nu för den suger. -_-

2011-09-27 @ 16:42:17
URL: http://jrmode.blogg.se/
Postat av: Moi

Vendela, om den nu är så dålig, SLUTA FÖRFAN GÅ IN PÅ DEN DÅ? get a fucking life and use it istället för glo på en blogg du tycker suger.

2011-10-01 @ 00:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0