Godmorgon!

Gomorron bloggen och bloggare, hehe!! Hoppas ni har sovit bra, har gjort det. Gick o la mig typ 00:30 och så klev jag upp 08:30. Tidigt för en helgdag, huh? Jaja, iallafall, hörrni, jag har en ganska ovanlig nyhet: Det är så att för ett par veckor så fick jag nått rött, narigt märke precis "framför" min hals. Efter ett par veckor så blev den större och nu så har den inte blivit större, utan rödare och börjat klia och svida då och då. Jag undrar om nån av er som läser det här inlägget som vat vad det är? Min mamma kolla på det och hon trodde det var psropsiasis(ni får kolla upp själv va det är, på te.x wikipedia), men dom brukar inte börja på halsen eller under halsen, utan på armarna och dessutom brukar det va mycket rödare och det är skin som går av. Mami har beställt upp en tid hos vårdsentralen för att se va det är. Hoppas det inte är psropsiasis, då kommer jag dampa loss!
Ses lite senare och ha en fortsatt trevlig morron!
By cuteis/Jossan! <3
Va ska detta likna? va? Den känns värre än va den ser ut! :O :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, det där ser inte bra ut och jag vet inte va det är! :(

2011-04-02 @ 10:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0