Min lillebroschas presenter!

Hej! Jag lovade ju att jag skulle visa min lillebroschas presenter han fick när han fyllde år igår.
Here are they! Föresten, det här spelet final fantasy xiii som jag gjorde ett inlägg om för några dagar sen, det ska jag få. Mamma betällde det på cdon.com och det ska komma om drygt 2 veckor. Guu, va glad jag blev och guu, va jag längtar.
See ya later/Jossan! <3
Filmen "dumma mej"(nu för tiden tycker jag att man ger filmer så konstiga namn, fast det finns en film
som har ett ännu konstigare namn. Den heter "Det regnar köttbullar". Många har nog hörtalas som den filmen)!
En ny/till spelkonsol till ps3:et och Ps3-spelet Star wars III-the clone wars. Markus gillar dom här lego starwars-spelen en hel del, hihi ;)
En mp3 eller om det kan va en mp4, inte säker. Inte så bra på sånt där!
Sist, men inte minst, ett syklop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0