Thank you so much mami!! <3 <3 :D

Hej igen! Nu kommer den andra(tredje)grejen-Igår och i förgår gav min mamma kläder till mig eftersom jag behöver till sommar(så då var en del sommarkläder)och för att det var rea, iallafall andra dagen hon köpte kläder. Det var så att hon var på BikBok och det var fullporppat. Man var tvungen att be att folk ska flytta sig för att komma fram i affären(som inte händer ofta)och kön var aslång. När hon kom fram så stog det på en skylt att det var hava prsiet på allt så då kunde ju mamma förstå att det var så mycket folk där. I kassan så fick man ett par gratis leggins!
Här kommer klädererna, fast alla kläder är inte med pga att flesta plagg har hamnat i tvätten!
Bikbok
Shortsen är från JC, legginsen från bikbok och det var dom som man fick i kassan
Nu kommer dagens outfit(haha, ser ut som att jag har stake, men det är bara dragkedjan på shortsen som har "lagt"sig på nått konstigt sätt, lol alltså, 110% lol)
Dagens tips(2)kommer så snart så
See ya VERY soon guys/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skitsnygg den där tröjan var med usas flagga på. Så nice <3 <3 <3

2011-04-07 @ 22:28:35
Postat av: Teresa

Så snällt av dom på bokbok att man kunde få gratis leggins som dessutom var snygga! <3 puss

2011-04-07 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0