har hitta en söt kompis!

Hej allihopa! Jag har just hittat en spindel. Nu kanske ni undrar lite om rubriken "söt kompis". Jo, för att det är såna spindlar(som jag inte vet vad dom heter)som är långbenta. Jag älskar såna spindlar, men nått som är ganska konstigt är att jag är typ livrädd för spindlar som är 3-4 ggr mindre än dom, haha! När man har en sån där långbent spindel på handen så känns det inte äns som att den är på handen.
Nu ska jag fortsätta leka med min lille kompis, fast jag kommer ju släppa ut den sen. Jag gillar inte fånga insekter och lägga dom i en låda eller nått.
See ya later/Jossan! <3
Den här spindeln hade som vita ränder på sina ben! Den ser cool ut i det ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela mood

svar: åh tack så mkt :D

2011-08-05 @ 10:03:51
URL: http://mickizmood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0