Hämtar ut imorrn!

Imorrn ska min låtsaspappa hämta ut paket till mig på OKQ8 som jag vet vad det är, men jag säger det inte förnst imorrn då jag har öppnat det. Just det, jag gick inte till skolan idag pga att min lillebror spydde mitt i natten och då är det magsjuka igen. Det här är första gången jag svär på min blogg(LOL), men fy fan ta magsjuka, men mest vinterkräksjuka. Jag kunde inte sova för jag var så jävla rädd att jag skulle spy. Jag försökte roa mig med att lyssna på musik, men samtidigt skrev jag en massa saker i en anteckningbok som VEEERKLIGEN inte hjälpte. Imorrn ska jag kanske till skolan. Mamma sa att jag skulle berätta på morgonen hur jag mår och om jag mår dåligt så blir det home, men jag ska ju på blissdance imorrn. Och det som jag är/var så taggad på, men du KAAAANSKE ska spillas bort!
Detta skrev jag! LOL! :P ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0